Αδυνάτισμα στης εκκλησιάς την πόρτα!

Το Σύστημα Αδυνατίσματος 7 ημερών Kcaligram 7days της Lanes, προσφέρει μείωση της αίσθησης φουσκώματος, περιορισμό της κατακράτησης υγρών, ενίσχυση του μεταβολισμού και βελτίωση της σιλουέτας.

93505-UntitledΣήμερα θα μοιραστούμε μαζί σου την ιστορία μιας καλής μας φίλης, (ονόματα δεν λέμε), που το Σάββατο ανέβηκε τα σκαλιά της εκκλησίας και ενώθηκε με τα δεσμά του γάμου με τον Καλό της. Κάνουμε την εισαγωγή για να σε προετοιμάσουμε, γιατί η ιστορία ξεκινάει λίγο, ας πούμε… αγχωτικά.

Αλλά ας ξεκινήσουμε απ’ την αρχή. Η ιστορία ξεκινά το περασμένο Σάββατο, δηλαδή μια εβδομάδα πριν το γάμο. Το περασμένο Σάββατο, λοιπόν, η φίλη μας, (άντε, ας την πούμε Μαρία), είχε την τελευταία πρόβα νυφικού. Ακολουθούν τα λόγια της Μαρίας: «Πάω, που λες, και είμαι τρομερά ήρεμη και χαλαρή μια και κατάφερα να λύσω επιτέλους τα ζητήματα με τα λουλούδια και το στολισμό, κι έχω κλείσει τελικά και την κομμώτρια που ήθελα κι έκανα και πρόβα στο μαλλί κι όλα καλά (παραδόξως). Φτου φτου φτου.

Μπαίνω λοιπόν στο ατελιέ και είμαι ο ορισμός της cool νύφης. Δεν χρειάζομαι καν ψυχολογική υποστήριξη, ούτε μαμά ούτε κουμπάρα, αυτή τη φορά πάω μόνη μου. Μπαίνω στο δοκιμαστήριο, βγάζω τα ρουχαλάκια μου και βάζω το υπέροχό μου νυφικό.

Μάλλον κάπου έχει πιαστεί, κάτι δεν πάει καλά, γιατί δεν ανεβαίνει και τόσο χαλαρά. Έρχεται η μοδίστρα να με βοηθήσει να το ανεβάσω και να μου το κουμπώσει. Κι εκεί που είναι πίσω μου η γυναίκα και πάει να το κουμπώσει, ακούω ένα χρατς και αμέσως επιφώνημα «Ωχ!» της μοδίστρας. Σε κανένα σύμπαν αυτός ο συνδυασμός από ήχους δεν είναι για καλό. Όου. Μάι. Γκαντ! Σκίστηκε το νυφικό.

Ευτυχώς η μοδίστρα ήταν παλιά καραβάνα και συνηθισμένη σε κάτι τέτοια οπότε έμεινε ψύχραιμη, φώναξε να μου φέρουν ένα ποτήρι νερό και με κατάβασε απ’ το βάθρο γιατί θα είχα λιποθυμήσει (κι όχι τίποτα άλλο, αλλά θα είχα σπάσει και κάνα πόδι πέφτοντας). Με καθησύχασε ότι όλα θα πάνε καλά και δεν είναι τίποτα, θα το ράψει το φερμουάρ μέχρι την άλλη εβδομάδα.

Αλλά πρέπει να το ράψω κι εγώ. Γιατί καλό το να ‘μαι χαλαρή και να μην παθαίνω κρίσεις πανικού για την τούρτα κάστανο, αλλά όχι και τόσο χαλαρή που να δοκιμάζω κάθε τούρτα κάστανο από ΚΑΘΕ ζαχαροπλαστείο (κι όταν λέω «δοκιμάζω» εννοώ τρώω δυο κομμάτια).

Οπότε, αυτή η εβδομάδα είναι καθοριστική. Αμέσως μετά το ατελιέ πήγα στο φαρμακείο και πήρα το Kcaligram 7days της Lanes. Είναι αγωγή μιας εβδομάδας για επείγουσες καταστάσεις. Δεν είναι ότι θα πέσω να κοιμηθώ την Παρασκευή και θα ξυπνήσω την άλλη μέρα φτυστή η Megan Fox (δεν θα με αναγνώριζε κι ο γαμπρός) αλλά θα ξεφουσκώσω, θα μαζευτώ και θα μπορέσω κι εγώ να μπω στο νυφικό μου χωρίς να ανησυχώ για κουμπιά και φερμουάρ.»

Εδώ πρέπει να σου επιβεβαιώσουμε ότι η ιστορία της Μαρίας είχε καλό τέλος, γιατί ήμασταν καλεσμένες στο γάμο και είδαμε το αποτέλεσμα με τα μάτια μας. Το Σύστημα Αδυνατίσματος 7 ημερών Kcaligram 7days της Lanes, προσφέρει μείωση της αίσθησης φουσκώματος, περιορισμό της κατακράτησης υγρών, ενίσχυση του μεταβολισμού και βελτίωση της σιλουέτας. Με λίγα λόγια, το Kcaligram 7days της Lanes είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σου!

 
ΠΗΓΗ: www.madamefigaro.gr

 

Το www.naturepharm.gr προτείνει:                     

LANES Kcaligram 7days, Σύστημα Επαναφοράς Σιλουέτας 7 ημερών, 14 ταμπλέτες

Kcaligram 63caps, Aγωγή 3 εβδομάδων + Kcaligram 7 Days 7+7 δισκία

InShapeCLA 1000mg + Kcaligram 7 Days 7+7 δισκία Σύστημα Αδυνατίσματος 7 ημερών

 

Leave a Reply

